oncontextmenu="return false"

turn around, woman

Världens onödigaste dag på länge,
varför klev jag ens upp ur sängen imorse?

Nu har jag precis ätit middag, mästerkock är vad jag är, verkligen! Eller.. njaaee, inte direkt. Men magen är mätt och belåten iaf!
Ska strax försöka hitta orken till att plugga spanska, måste göra provet imorgon. =/ Men senare ikväll ska jag umgås lite med Emelie, sen tänker jag kika på Project Runway och Pussycat Dolls med en skål med popcorn, och sen ska jag somna till en underbar röst. Lovely.

Nu är det inte mycket kvar i skolan. Hur skönt som helst, verkligen. Har nu bara en bokredovisning, en teaterredovisning och ett spanskaprov kvar. Och alla de sakerna sker imorgon och på fredag. Ska bli så nice att, för ett tag, inte behöva tänka på inlämningar, datum för prov/redovisningar och ångesten över att man måste plugga. HÄRLIGT.


Vi sitter på en religionslektion och ska skriva en utvärdering av kursen
emelie- men hörrni... vad heter allt det här?
jag- va?
emelie- ja men ni vet, som islam, kristendomen och allt det.. vad heter det?
jag- religion?
emelie- JAAA! så var det.

Fråga inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: