oncontextmenu="return false"

Uttråkad? - ja

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nja. Beror väl på vad det är för slags dokussåpa.
Brukar du sjunga i duschen?
Yepp.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek direkt, men att bli lite smått förälskad vid första ögonkastet - ja.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Linser.
Tycker du matte är svårt?
Ohja.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Peter.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
Nja. Alla tar ju egna beslut, så det är upp till var och en om man vill röka eller snusa, enligt mig.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
Haha, håller inte räkningen direkt. Men ett antal gånger ;>
Bråkar du och dina syskon ofta?
Nepp, småtjafs ibland kanske. Men det är mest på skämt. Dom älskar att retas med mig, så. :)
Vad föredrar du för sorts filmer?
Hmm.. det mesta. Thriller, romantik osv osv.
Vill du ha barn?
Ja. Två, en tjej och en kille.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
Haha ja, det gör jag nog. En vana liksom.
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
Top Model, Felicity, DH osv osv.
Vilka husdjur har du haft?
Två kaniner, två hamstrar, en katt, en hund. Och nu har vi 2 hundar & 2 katter.
Är du bra på att laga mat?
Klart jag kan läsa recept och så, men ääh, kung på matlagning är jag väl kanske inte. Tycker inte att det är så jätteskoj.
Vill du gå ner i vikt?
Nepp.
Tycker du om sushi?
Aldrig ätit det, tilltalar mig liksom inte..
Lever dina föräldrar tillsammans?
Nopp.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
Självförsvar vore ballt att lära sig.
Har du tandläkarskräck?
Nej. Men jag tycker inte att det är så mysigt att ha massa händer rotandes i min mun.
Vad heter du i mellannamn?
Christina.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska - definitivt.
Biter du på naglarna?
Nej.
Favoritplagg i garderoben just nu?

Oj, vad svår fråga. Har så himla mycket favoritplagg. Kan inte bestämma mig..
Byxa eller kjol?
Hmm, beror på.
Läser du ofta böcker?
Nja. Gjorde nog mer det förut, inte alls lika mycket längre. Tiden finns nog inte riktigt.
Senast utlästa bok?
"Hemma hos Martina"
Mitt rum kan beskrivas som?
Stooooort, ljust, stökigt (A) och blablabla..
Mig själv med tre ord?
Glad, pratsam och omtänksam.
Kläder just nu?
Underkläder, mysbrallor, stor t-shirt med något tryck och en hoodtröja. Sjukling.
Vad sa du senast?
"Hejdå" till mamsen i telefonen
Fisk eller badkruka?

Fisk fisk fisk fisk!
Har du några homosexuella vänner?

Hmm nej, inte vad jag vet om iaf.
Största svaghet?

Envis till tusen! Vilket också kan vara en positiv sak, men ibland är det verkligen en svaghet.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?

Har 4 hål i mina öron + piercing i naveln. Men jag vill tatuera mig, och det lär nog ske, yepp!
Gungar du på stolen?

Det händer ibland, ja.
Anser du att du är stark?

Haha. Ehm.. ja? (A) not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: