oncontextmenu="return false"

wild light

Ikväll blir det chill med popcorn, film, telefonsamtal, sms, musik, ljus och att bara låta tankarna&hjärtat säga sitt. För jag måste ta tag i allt det här nu, reda ut allt och inse vad jag måste göra och inte göra. För det här kommer inte fixa sig självt, nepp.

Imorgon har jag tänkt att släpa med mig Annie ned på stan, har inte varit på stan på jättelänge nu eftersom jag varit sjuk, så jag är lite köp-sugen (fast säg när jag inte är det?) Sen vid klockan tre ungefär så ska vi möta upp Jonte och Stefan. Chilla lite med dem i parken, spela fotboll, prata strunt, äta glass och bara njuta av vädret. Mysfaktor på hög nivå! Sen på kvällen ska vi allihopa kanske till Stefan, grilla lite etc. Och då lär vi ju troligtvis sova kvar där också. Men men, vi får se vart vinden tar oss. Kommer nog iaf bli skoj, är ju med favoritgrabbarna och min allra bästa vän. Kan det då bli bättre?

It's times like these you learn to live again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: