oncontextmenu="return false"

you can't always give something you ain't got

Ojojoj, vilken valborg! Det var verkligen en blandad dag/kväll/natt, ja, herregud.
Dagen började med att jag, Annie och Lollo tog 9-bussen in till sthlm. Shoppade lite, köpte direkt inget särskilt förutom lite tröjor osv. :) Vi käkade på donken och sen drog vi hem igen.
Sen vid fem drog jag och Lollo till Annie, resten skulle väl komma runt sju. Folk började ramla in och förfesten kom igång med mycket skratt och dans. Ni är så sjukt underbara människor!
Klockan vart väl runt halv tio när vi bestämde oss för att dra ut en sväng. Träffade på massvis med trevligt folk, men det var extra roligt att få träffa Micke, verkligen. Började småsakna Johanna när jag pratade med honom, hjältinnan min ju!
Men tyvärr kom det upp en del problem när vi var ute, problem som jag verkligen inte ville fokusera på just då. Du vill ha svar, men jag kan inte ge dig det, inte nu, inte än. Det blev lite för mycket för mig när folk tjatade och bara inte kunde släppa det som dom egentligen inte hade ett dugg att göra med, för det handlar ju bara om dig och mig. Så jag ringde A, för han lugnar alltid ned mig med sin röst och tar mig upp en bit över noll igen.
Vid tolv bestämde vi oss alla för att dra till Annie igen, efterfesta. Och påvägen dit sa du verkligen vad du kände och vad du ville, vilket på ett sätt var skönt att höra men det gjorde samtidigt allt så jäkla mycket svårare och tyngre. Fan.
Efterfesten blev i alla fall sjukt nice med ruggit mycket folk, men som sagt, problemet fanns fortfarande kvar och det gnagde inombords. Runt 3 började folk dra sig hemåt och likaså gjorde jag. Somnade ruggit fort, skönt!

Även fast det var lite knasigt här och var, så var valborg 2007 lyckat. Verkligen.

Idag har jag gjort ingenting, och det har varit så skönt. Kikat på "Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta" ("The notebook") - jag verkligen avgudar den filmen, går att se om och om igen. Nu måste jag tyvärr försöka plugga lite :( Har ingen motivation, men jag ska försöka! Sen blir det tvn med gooodis, duscha, ringa A och sen sova. Skönt!
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: