oncontextmenu="return false"

you look so good, it hurts sometimes

image90Gårdagen.
Träffade som sagt Emelie och vi gick en sväng på stan. Och denna gång hittade jag faktiskt en del saker! Wie. Så mitt ha-begär har blivit betydligt mindre nu, skönt. Det köptes i alla fall ett jordgubbs-halsband, huuuuur fint som helst. Älskar det! Sen köptes det en vit tunika, två tee's, hårspray och VR. Lovely!
Var riktigt härligt att umgås med henne igen och hon berättade hur mycket hon har saknat det, och att det alltid kommer vara hon&jag, på ett eller annat sätt. Det liksom.. bara är så.
Kom hem runt 18, käkade middag och så ringde Lännis mig och undrade om jag skulle med ut på kvällen, var egentligen inte alls sugen på utgång, men efter mycket om&men, så lyckades hon övertala mig. Sen ringde Annie mig lite innan sju, och ville ses en sväng. Och sure, vi tog en promenad och hon lättade på sitt hjärta och jag på mitt. Min favoritannie.
Sen fick jag skynda mig hem, slänga mig i duschen och göra mig iordning. Sen iväg för att träffa Lännis, Victor, William, Jonas, Stefan mfl. på Pubhörnet. Sen mycket senare drog vi upp till Okå.
Kvällen var väl helt okej, men jag var väldigt otaggad och inte alls sugen på att dricka. Så det blev bara lite alkohol, vilket känns riktigt skönt idag! Men att du var där, för min skull, herregud.. du anar inte hur mycket du förgyllde min kväll! Och dina värmade ord, gaaah.. Men när du gick sjönk allting lite och det blev så mycket tråkigare. Och tråkigt nog så fanns det någon där som blev sur på mig och svartsjuk på dig, så att han tillslut drog hem. Men vad ska jag göra? Jag kan inte ge honom all min uppmärksamhet bara för att han vill det...

You make me feel so good.

Idag
vill jag inte göra ett dugg, jag vill bara vara liksom.. kika på massa filmer och chilla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: