oncontextmenu="return false"

yours and mine will meet again

Igår var riktigt trevligt och bion var toppen! Sen att Johnny Depp är totalt grym och het som Jack Sparrow är ju verkligen ingen nyhet. Mums.
image96

Idag är det härligaste vädret ever. Har legat ute och solat en stund. Men sen blev det sjukt varmt, så då orkade jag inte riktigt ligga kvar där och steka.
Jag har försökt att plugga lite spanska också, men det är ju inte direkt så roligt, så det har det inte blivit mycket plugg på. Men ikväll får jag ägna mig åt det, kanske.

Nu är det bara 5 skoldagar kvar för mig innan det är skolavslutning! Wie, fyfan vad härligt! Jag längtar så att jag snart spricker. Sommaren kommer bjuda på massa äventyr, yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: