oncontextmenu="return false"

all that you can see

Dagen började med att jag klev upp 7.15 och jag var seriöst helt död, jag hade gjort mycket för att få sova mer! 45 minuter senare var jag påväg ned till busstationen med Lollo, där vi mötte upp Lännis och Anna. Sen började resan till Saco-mässan i Älvsjö, där vi också hookade upp med Carro och Gustaf.
Saco-mässan var iaf helt okej! Fick med mig riktigt mycket och bra information hem, men jag blev så förvirrad och stressad - herregud vad mycket alternativ det finns! Efter mycket prat och ett seminarium blev det lunch på Kungshallen, gottgott och sen begav vi oss hem. Trött som få och jag somnade väl ett antal gånger på bussen, som vanligt.
Jag måste bara säga att jag har under hela dagen skrattat åt Anna, konstant. Förjävla skön ibland.

Väl hemma blev det telefonsamtal, spilla cola exakt över allt, höra på Olivers prat om att han nu ska bli brandman när han blir stor och inte fotbollsspelare, hundar som springer överallt, höra på när Leo hela tiden säger att han ska åka och jobba (han sätter sig under trappan och "kör lastbil") och lyssna när mamma spelar värdelös musik i köket.
Som vanligt alltså.

Snart är det äntligen helg, och har resursdag på måndag=en längre helg. Det tackar vi för!

hejhejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: