oncontextmenu="return false"

Although I would like our world to change

Jag somnade verkligen inte bra igår, nej. Vaknade sedan imorse med världens huvudvärk, och tänderna värkte av mina jävla ilningar, det tar seriöst kål på mig snart? Och det är en hel månad kvar tills jag får min nya bettskena och det blir bara värre&värre nu. Förut var det lite ilningar då och då, nu är det konstant och imorse var det SJUKT! Palla.
Så jag stannade hemma idag, missade ändå bara engelskan, filosofin och idrotten. Så nu efter ett par timmars sömn är huvudvärken borta, thank god!

Ikväll.. utgång? yesyesyes.
Du säger att saknad kan man
lära sig att leva med ibland.


Kommentarer
Postat av: lollo

hahahhahahhahah fy fan va läskigt.
Jag vaknade imorse med jordens huvudvärk så jag var också hemma idag

2007-11-23 @ 16:47:56
Postat av: Sars

Usch gumman, men vi ses ikväll. TAGGA! :)

2007-11-23 @ 19:19:14
Postat av: em

jag vet inte om man kan lära sig att leva med den där jävla saknaden.
idag känns det inte som att jag överlever någonting.
jag saknar dig också. vart är du :(

2007-11-26 @ 12:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: