oncontextmenu="return false"

'cause they're the only poker face that I got left

Första skoldagen på länge.. på 2 veckor för min del. Och jag har bara gått runt som en zombie hela dagen, trött som jagvetintevad! Ögonen sjönk ihop många gånger under psykologilektionen, inte roligt. Dagen rullade på i alla fall, och på projekt arbetet var Annie och jag så duktiga och gick till Roslags för att prata med Johan. Gick toppen det, en bit på vägen iaf.

Nu har jag precis ätit middag, mätt och belåten. Ska försöka plugga lite psykologi nu, och senare ikväll ska jag till brorsan för att vara barnvakt åt världens bästa sötingar. Kanske hinner plugga lite där också, förhoppningsvis.


Sluta komma tillbaka såhär i efterhand, jag fattar inte grejen med det? Jag tycker ingenting om dig längre, varken något dåligt eller bra, bara ingenting... och det vet du.
Gå tillbaka till därifrån du kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: