oncontextmenu="return false"

Det bor en liten hjälte i varenda liten flopp.

image398

Hon hade tappat allt igen, varenda mening, varje hopp.
Hennes utsikt var en botten, hennes drömmar var en flopp.
Men ändå, där vi gick, hon skratta till och prata' på och höll sig vaken.

Hon sa: "Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll.
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll.
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt.
Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt.
För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen.
Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"

Kommentarer
Postat av: em

underbara du.
we're coming out strong, precis som vi sa.
ska vi gå ut på lucia? jag behöver det. jag saknar thrillern.

2007-11-29 @ 09:39:08
Postat av: J

gud vad fin bild :)

2007-12-12 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: