oncontextmenu="return false"

Having so much to say.

image399Det kanske är fel utav mig, det kanske är dåligt och helt jävla korkat. Men jag har försökt förklara så många gånger varför jag gör som jag gör, och sanningen är att ni aldrig kommer förstå. Ni blir besvikna och irriterade, men vad hjälper det mig? Det handlar ju faktiskt inte om er. Jag vet att i grund och botten så menar ni bara väl, men ni ser ju inte det jag ser och speciellt så känner ni inte det jag känner.

Så, tro inte att ni vet allt och tro inte att ni förstår detta,
för det gör ni inte.

They talk so loud.
Their piercing sounds fill my ears, try to fill me with doubt.
Yet I know that the goal is to keep me from falling.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, vad är det som har hänt?

2007-11-29 @ 23:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: