oncontextmenu="return false"

it's going to shine for you

Igår hade vi nån sorts temadag med vår klass och våra tvåor. Vilket innebar inga vanliga lektioner, härligthärligt! Istället arbetade vi med lite saker 9-14, sen åkte vi abonnerad buss in till sthlm. Kändes lite som vitrysslandsresan med bussen faktiskt ;> Vi var till djursholm och sen till skärholmen, där vi klockan 19 skulle se en pjäs "Utrota varenda jävel". Så fick vi strosa runt i skärholmen ett tag,haha. Blev donken till middag iaf, mums. Pjäsen var ganska bra, lite förvirrande kanske. Men helt okej! Var väl hemma runt 22. :)

habiba- åh, en gucciaffär
johan- äääh man kan köpa lika bra grejer på intersport i norrtälje
(känn ironin)

anna- ååhh nu kollade jag säkert in i kameran!
(bilden visade anna i profil)

lilltjejen på donken var iaf lätt roligaste igår, haha herregud.


Idag klev jag upp kl. 9, lite halvjobbigt så där. Sen bar det av till tandläkaren, där gick det bra iaf. Skulle egentligen träffat Jossan, men sjukling som hon är så blev det inte av. Morr. Så de senste timmarna har jag bara chillat, skönt. Ska väl snart ta tag i lite skolsaker, måste föreberda min redovisning som jag har för A-K imorgon, och sen blire att vänta på att min läkare ska ringa. Yeppyepp.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: jossitoss

vi får dejta en annan dag honey, sorry :(
älskar dig

2007-11-15 @ 15:50:45
Postat av: sara

Lillgumman.:)

2007-11-16 @ 16:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: