oncontextmenu="return false"

Paaaaaarty all the time

Gårdagen började med inställningen att jag inte skulle gå ut, men som vanligt kunde jag inte hålla mig hemma.
Annie, Anna och Lollo kom hit, det blev lite dricka, mycket prat och kika på gamla gamla bilder. Haha herremingud. Sedan drog vi till Mobergs, stod länge i kön och jag har verkligen lite tålamod när det gäller sånt. Att vänta är så jävla trist. Blä. Men väl där inne hade jag riktigt roligt, dansade som aldrig förr och som vanligt gick timmarna superfort. Pricken över i:et igår var iaf att få träffa min Sötem, gosh jättelängesen ju. Saknat den tjejen.

Kvällen slutade på Statoil med en riktigt efterlängtad French Hotdog och ett gäng grabbar. Mathias var dessutom jättegullig och köpte massa kinderägg och SJÄLVKLART fick jag alla överraskningar, haha. Äkta vänskap det.
Kan väl säga att det mindre roligt att gå hem i snövädret, fyfan, jag var så jävla blöt när jag kom hem, heeeemskt. Somnade gott i sängen lite efter 5 i alla fall.

Tack.

Idag har jag mått mindre bra, men det är sånt man får stå ut med helt enkelt. Blev väckt runt 10 av mina kära brorsbarn Oliver & Leo. Jättekul, jätteskoj, verkligen.
Ett par timmar senare fick jag ta mig själv i kragen och göra mig iordning för kalas. Väl där svullade jag järnet, som alltid på kalas. Och nu har jag precis smällt i mig en pizza, välbehövligt och jävligt gott.


Nu ska jag ringa K, hejhejhejhej.

Kommentarer
Postat av: Saris

Goffaaa

2007-11-03 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: