oncontextmenu="return false"

scratch

Helgen var full av spontanitet och sånt gills, absolut.

-jag hade ett viktigt telefonsamtal
-men du har ju ingen mobil..
-det kan vara viktigt ändå!


Skolan idag var lite väl halvseg.. startade med I-val, svenska, lunch, 3 (!) timmars filosofi (jävligt mycket mindre roligt ska jag säga, även om jag hade mitt skrattanfall åt en lite halvmysko sak) och sedan projekt arbete - Annie och jag är förjävla bra nu alltså. Tummen upp för oss!
Sen hem för att käka och sedan drog jag till brorsan, barnvakt (som alltid på måndagar?) Sötungarna var lika söta iaf, ah, mina solstrålar.
Kom precis hem och jag tänkte strax läsa igenom det där häftet till Nationella provet imorgon i svenska. Njae, jag är inte alls så taggad på att sitta framför en dator och skriva i 5 timmar. Menmen, that's life.
HEJ.

(Och Annie, SNÄLLA, kan inte du gå in på toaletten och prata av dig? Och jag vet att du vill ha lite knappar i ögonen, det kirrar jag åt dig, vänta lite bara så ska jag fråga henne åt dig..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: