oncontextmenu="return false"

this is over my head, but underneath my feet

Jag hatar att det är så himla mycket att göra hela tiden, det läggs bara på mer och mer. Så fort jag blir klar med något, så hinner tusen saker till komma. Motivationen och orken saknas.. jobbigt, så jävla jobbigt. Det är då jag bara vill lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet. You know.

Dagen har varit ganska ok. Svenska, historia, lunch och efter 45 minuters företagsekonomi drog jag till läkaren. Var väl där i cirka 1½ timme, pratade hur länge som helst och sedan blev det självklart att ta ännu mer prover. Nu kommer det troligvis att skickas en remiss till kirurg eller medicin iaf. Beror lite på resultat och grejer.
Men jag hatar att inte veta ett dugg.

Nu har jag pluggat lite, känner mig duktig. Ska göra prov imorgon, alltid lika lovely, verkligen. Sen måste jag fixa religionsfördjupningen också, åh jag är k-k-körd.

Nej, nu kanske jag ska slänga mig i soffan igen och tillbaka till min kära företagsekonomibok som jag precis råkade ha sönder, ajjjrå.

hejdå,

Kommentarer
Postat av: karin

haha sötis!
förresten så kommer du fixa det där galant! tänk bara på hur SKÖNT det blir när du stolt kan se att du har gjort klart allt :)

2007-11-07 @ 18:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: