oncontextmenu="return false"

en dag när banden stärks

Allt för dig, malin. ;)


Det känns lite som att jag inte har någon aning om vad jag har gjort de senaste dagarna. Det har väl mest bestått av skola, plugga, fika, promenader, vänner och kalas för Leo. På kalaset kanske jag tjockade i mig alldeles för mycket tårta, kakor och bullar. Men det får man faktiskt göra på kalas, ja. Även om det alltid är just jag som är värst. Men som sagt, ska något/någon firas så ska det göras ordentligt. Ha.
Idag fick jag inte heller nån sovmorgon, skulle göra högskoleprovet, inte det riktiga utan mer en "provgång". Gjort det förut och ja, det gick väl helt okej idag. Mycket bättre än vad jag trodde iaf!
Nu gör jag direkt ingenting särskilt. Jag borde plugga, men orkar jag? Nej. Jag tänkte nog hellre mysa ned mig i soffan med te och kika på nån film.

Jag älskar verkligen hösten ibland. Alla färgerna och speciellt luften, så jäkla fräsch och ren. Mhmm you gotta love it.
image371

Dina ord ekar fortfarande i huvudet.

Kommentarer
Postat av: malin

Thaaaaanx honey ! :D

2007-10-19 @ 19:21:04
Postat av: izabella

sjukt fin bild (:

2007-10-27 @ 16:58:10
Postat av: Pernilla

izabella: tacktack! :)

2007-10-27 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: