oncontextmenu="return false"

en sån där stickande känsla

Jag har nog aldrig riktigt förstått, aldrig riktigt velat förstå. Sagt om och om igen att 'nej det händer inte en gång till, detta var sista gången..' Men så går jag tillbaka och hamnar i samma situation i alla fall. Och på något sätt så trivs jag där, för en stund. Men sen lyckades det ändå bli fel fel fel, för det är ju vad det är - FEL.

(Ni skulle ha slagit mig på käften, så att jag hamnade i rätt balans igen)

Jag har ägnat så mycket tid och energi på dig, det är nästan sorgligt. Men jag tror att jag börjar förstå lite mer nu, se allt på ett annat sätt. Kanske från ert perspektiv?
Vi ville båda väl, men se hur vi hamnade.. se hur du förändrades, se hur jag förändrades.

(You fucked me up really good, honey. But I'm still here and I'm still alive)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: