oncontextmenu="return false"

if time will set you free

Dagen började med lite lektioner, slappt slappt. På historian satt jag och taggade inför fredag, ja, jag taggar flera dagar innan. Jämt. Alltid. Love it. Sen var det egentligen företagsekonomi, men det är så jävla INTE älskvärt, så jag, annie och johan tog bussen upp till donken. Svullade svullade svullade. Vi drog sedan ned på stan och jag köpte lite underkläder och vantar. :) Gick också en sväng på marknaden och åkte sedan karusell, haha. Med håret på sne så drog vi tillbaka till skolan för att ha I-val, vilket vi hade i 35 minuter. Sen slut. Slapp dag? Ja ja ja.

Drog hem, chillade. Träffade sedan Sarabara och drog ned på marknaden igen, träffade Em och vi myste runt. SÖTUNGAR. Åkte karusell igen och skratt skratt skratt.

Hemma nu och jag fryyyser. Ska strax göra en stor kopp te, krypa ned i soffan, äta munkar och glo på serier. Ja, älskvärt. Mys.

Och imorgon ska jag till tandläkare, ne fy.....


Det handlar om att vara färdig och stå fast vid det.
Det handlar om att rensa bort känslor som skulle tyda på något annat.

Done, du vet. Som jag sagt så många gånger förr.

Kommentarer
Postat av: empistempislempi

älsklingspörni.

2007-10-05 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: