oncontextmenu="return false"

It's friday.

You don't really want to mess with me tonight.

Har jag sagt att jag älskar att tagga? Det är så jävla härligt, haha. Det får mig att känna att ingenting är omöjligt.
Och som vanligt en fredag så har hela dagen bestått av att tagga tagga tagga och på idrotten med hög musik blev det bara ännu mer tagg. Jag ser verkligen fram emot ikväll och inatt. Det kommer nog att bli toppen, det lyckas det alltid bli. Men det är tveksamt att denna kväll kan slå förra fredagen, för det var bästa kvällen på mobergs någonsin. Jisses.

Hög musik som pumpar ut ur högtalarna och så taggar jag lite till tills tjejerna kommer.
Ha en bra fredag.
image358

Kommentarer
Postat av: En undrare

Vad du i sbk denna fredag?

2007-10-13 @ 13:59:58
Postat av: P

Nepp.

2007-10-13 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: