oncontextmenu="return false"

lööööördag

Morgonen började med att jag blev väckt ur min 11 timmarssömn av min käre bror som ringer.. Vilket nog var bra, annars hade jag väl bara sovit och sovit dagen lång.
Bestömde sedan med Lollo att dra ned på stan. Blev lite fika och köpte lite saker. :) Myyyys. Fick också mitt efterlängtande naturgodis. Beroende? Mhmm.
Kom hem för inte så värst längesen. Nu pratar jag i telefonen med A och väntar på Jossan, vet inte alls vad som händer ikväll men vi får se var vi tar vägen :)

Daugava <3

Kommentarer
Postat av: sar.

Vi kanske borde göra det. Men det är så svårt.
Vad gör du ikväll gumman?

2007-10-13 @ 16:05:16
Postat av: karin

haha men GRATTIS! visst älskar man sånna stunder? ;)

2007-10-13 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: