oncontextmenu="return false"

Tonight I'll do what I want 'cause I can

Idag känns som en bra dag. Magen känns grymt mycket bättre, jag åt frukost för ett antal timmar sedan och känner inte av det överhuvudtaget. Hallelulja! Pigg och glad. You gotta love it.
Sedan har jag varit duktig och gjort provet i Min Framtid som min lärare så fint ringde och berättade att hon skickat i ett mejl. Med tanke på hur mycket hjälpmedel man fick ha, så var det väl direkt inte svårt.
Undrar om jag ska ta tag i lite andra rester när jag ändå är på G? We'll see.

Ikväll kommer jag sitta hemma hos Sara och förhoppningsvis har hon då lagat en 5-stjärnig middag åt mig och Malin! :) Haha. Eller nåt. ;D Sedan blir det mys på högsta nivå, kameran i högsta hugg i alla fall! Och sen utgång för att skaaaaaka våra kära rumpor. HÄRLIGT!
Min bror skrattade högt i telefonen när jag berättade att jag skulle ut även fast jag har varit riktigt duuuundersjuk, men jag kan ändå inte hålla mig inne. Mamma har en helt annan syn på detta vill jag lova, en inte så positiv syn. Men det går inte att stoppa mig you know, wiho.

Åh. Jag har en sån ångest över vad jag ska ha på mig ikväll. Varför känns det alltid som att man inte har ett dugg att sätta på sig när man egentligen har hur mycket som helst?
i-landsproblem for sure.

Laughing through the day
Speeding through the night

image374

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: