oncontextmenu="return false"

Torsdag

Idag blev det minsann ingen älskvärd sovmorgon på min älskvärda distansdag. Ne, klassen skulle in till Moderna Muséet. Det var väl lite smått intressant kanske.
Sedan runt 12 slutade vi och nästan hela klassen hamnade på Donken. Gott som sjutton för jag var riktigt vrålhungrig. Men det kändes lite tomt att inte Annie var där för att norpa mina gurkor från min hamburgre (gurkknyckare som hon är!)
Sedan bestämde vi oss för att "småshoppa" lite grann. Vilket slutade i: En halsduk, väska, tröja, halsband och skor. Helnöjd!
När jag kom hem hade min kära bror lagat mat åt mig, gott gott gott. Så nu är jag ännu en gång mätt, men riktigt trött och jag som verkligen måste plugga religion nu. Fy bubblans.

Och jag måse bara säga - Jag är jävligt avis på mamma som just nu ligger och steker på Rhodos stränder, medan det här hemma är regn och kallt. Inte roligt.

Man kanske skulle göra lite te och försöka plugga? Ja, värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Annie

aww, sakna du mig (A)

2007-10-11 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: