oncontextmenu="return false"

Tröttsamt, tröttsamt och åter igen tröttsamt

Hej och hå, jag fick vara frisk i två ynka dagar. I söndagskväll började halsen svida ordentligt, sen igår låg jag hela dagen med nästan 40 graders feber och halsen sved bara ännu mer. Idag har jag fortfarande feber, kallsvettas, huvudet dunkar och halsen är tammefan inte bättre. Jag chansar på halsfluss och om ungefär en timme har jag tid hos läkaren. De måste börja tröttna på hur mycket jag springer där, herregud. Jag kan iaf säga att jag har tröttnat ruggit mycket på det, tar det aldrig slut lixom?

Ska krypa ned i soffan nu med en skål glass, adjöken.

Kommentarer
Postat av: Becca

krya på dig sötnos.

2007-10-30 @ 22:13:52
Postat av: Saris

Men gumman.:( Hoppas att allt blir bättre snart. PUSS och krya på dig söta.

2007-10-31 @ 00:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: