oncontextmenu="return false"

wooohooo

Jag är trött.
För jossan och min del blev det bio igår, och sedan käkade vi ute. Gottgott. Drog sedan hem till mig och chillade, vidare till På G, där jag sedan fick dit min Sarabara och Pontus. Runt 1 bar det hem till mig och vad vi sedan gjorde i cirka 5 timmar har jag ingen riktig aning om? Allt och inget känns det som. Ha. Men det var sjukt mysigt iaf, fast det var ruggit skönt när jag äntligen fick stänga ögonen runt kl 6.

Och jag måste stressplugga som sjutton idag, ångest? Ja. :(
Och inatt kommer mina kära mamma hem! Oh jaa, haha. Efterlängtat som sjutton! Kanske mest efter presenter, men ändå ;D Ha. Ne nu var jag elak. Fy.

Kommentarer
Postat av: k

haha jag gjorde också en massa grejer igår och hade fullt upp ända till typ 4 inatt, men vad sjutton har jag gjort?? det är galet!:P
Jag måste också plugga idag. drygt som bara den!

2007-10-14 @ 13:30:04
Postat av: karin

haha ja eller hur:D
mjo, jag håller verkligen med dig! plugga är väl inte direkt favvosysselsättningen. men nu kan jag iallafall njuta av kents nya. UUUUNDERBAR!!! :D

2007-10-14 @ 17:37:27
Postat av: Sars

Ååh. Vad fin din blogg blev. :)

2007-10-14 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: