oncontextmenu="return false"

<3

För att igår blev så jäkla lyckat (förutom en viss obetydelsefull person) - med en favorit-i-repris i taxin, ton med skratt, hur myyyyyckt folk som helst, dans till fötterna värkte och lite för mycket alkohol i kroppen.
Ni är så dunderdunderbra! Tacktack!

S. Glassel & E. Landerholm,
mina solstrålar. <3

image356

Men jag måste nog säga att idag mår jag verkligen som jag förtjänar, fyfan. Inte roligt, inte roligt. =/ Men det var värt det! Fast jag har varit nere på stan med mamsen idag och köpt ny mobil. ÄNTLIGEN! Sen ikväll blir det myspys med Emmapemma och massa onyttigheter. Jag älskart.

*

-GUL BIL! eller vadå...

Kommentarer
Postat av: Annie

Gosh vad snygg du är på den bilden, nu e jag jätteavis här, jiiises snygging, vad gör du ikväll? ;)

2007-09-29 @ 17:06:40
Postat av: karin

schygging :)

2007-09-30 @ 22:20:31
Postat av: emsi

hahaah kul att du lägger upp värsta nudebilden på sara
:D
gullet, du är så söt på alla bilder. tack för i fredags, UNDERBART!

2007-10-01 @ 11:51:53
Postat av: amanda

Jaa, visst är den underbar?! Jag var också inne på den svarta först, men sen så ville jag skilja mig lite ifrån mängden och alla andra svarta telefoner. så det fick bli den gula, fresch den med! ;)

2007-10-01 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: