oncontextmenu="return false"

be here forever

jag- määääärta
johan- va, golvmoppen?
jag- vilken jävla golvmopp?

Det visade sig att när johan var mindre så dansade han med en golvmopp, vid namn märta, på alla söta "discon" han var på. Han till och med pratade med golvmoppen.
Haha, sjukt stört men ganska gulligt.

johan- hon vill penetrera mitt block!
underliga blickar hamnar på johan...
johan- eller va.. asså NEJ, jag sa fel!

Ja, ibland underhåller johan oss jäkligt bra.


Lite halvsegt i skolan idag, men tiden gick fort i alla fall och sånt gillas. Ikväll var det väl mest tänkt att jag bara skulle chilla, var så otaggad på en utekväll. Men efter en massa tjat från stefan och johan, så gav jag mig.. och nu t-t-t-taggar jag för fullt. Ha. Det är så det ska vara!

I let it all go. It will be easier, I know.
The weight on my shoulders tells me so.
So now I stand here, with nothing left to say to you.
If you walk and sing along, it might help you make it through.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Johan är allt bra kul alltså.:) Hade du kul igår? Ring mig sen! Puss

2007-09-15 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: