oncontextmenu="return false"

don't try to fight the feeling

Taggad, taggad.
Jag är fortfarande förkyld och jag är supertrött idag, men jag är ändå så himla peppad. Peppad på vad? Ja, jag har ingen aning. Eller... Jag är nog peppad på att börja träna imorgon igen, med gullsara. (Vi kommer visserligen dö efter ett par minuter, men äsch, snart är vi fit for fight) Sen peppad på att gå ut med mina favoriter på fredag.
Taggad på livet, på nutiden och framtiden, kanske.
En sån där jävligt bra känsla i alla fall.


Skolan idag var väl lite halvdryg, men Annie bjöd mig på lunch och sånt är alltid jättegulligt. :)
Efter skolan blev det fika på Lemon med Sara och Stefan. Hur mysigt som helst, som alltid. Timmarna gick och regnet öste ned ute. Mysfaktor ju. När jag kom hem, så käkade jag lite och har precis kollat klart på Top Model, haha.
Sovmorgon imorgon, har jag sagt hur mycket jag älskar sovmornar? Total kärlek.. iiiih!

Kommentarer
Postat av: Sara

(L) jag kommer till sam i morgon gumms.

2007-09-04 @ 23:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: