oncontextmenu="return false"

g-g-grattis liksom

Idag fyller 3 underbaringar år.
Min älskade mamma
Min antonpanton
och min tjockis-lollo
<3


Grattis till er!
(Taaaaggaarrååå Lollo)


Distansdag idag. Men det bar av till skolan runt elva iaf, Annie&jag skulle få handledning av Pernilla till projekt-arbetet. Självklart började det regna en massa påväg till skolan, kommer dit och är riktigt blöt. Häääärligt. Sen efter mötet drog jag och Annie ned på stan, jag köpte lite smågrejer och sen lunchade vi på landkrabban, såklart. Och jag vill verkligen inte veta hur mycket pengar jag har slösat på att shoppa och fika på den senaste tiden, gosh. Det enda jag gör med mina pengar - shoppar och äter upp dem. Ha. Men jag älskart.

Nu sitter jag och väntar på att det ska komma lite släkt osv, så att jag får äta tårta och fika igen! Haha.
image314

Kommentarer
Postat av: lollo

tack tack tack

2007-09-06 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: