oncontextmenu="return false"

helgen

Fredagens utgång blev lyckad, hade riktigt roligt måste jag säga.
Jag och Lollo drog ned till trädgårn där Alex, Annie och Lännis väntade. Där var det i alla fall äckligt dött.. Vi drack lite, sedan kom Anna och Sofie också och vi började färden till Mobergs. Väl där uppe shakade vi ass och hade ruggit roligt. Kvällen avslutades, som vanligt, med en french hotdog på Statoil. Muums. Runt 4 kom jag hem och det blev sängen direkt, loooovely.

Sedan klockan 9 ringde mitt alarm och det var bara att pallra sig upp. Halvt bakis och förjävligt trött. Skulle träffa Jossan, åka in till Täby Centrum för att shoppa lite. Hittade lite smått och gott. Härligt. Sen tillbaka till Norrtälje, vi käkade middag och glodde på bio - "Underbar och älskad av alla". Boken är störtskön och det är verkligen filmen också. Great great.

Kom hem runt 23, var dyngblöt eftersom det ösregnade på vägen hem. Mysigt, njaee. Slängde mig i soffan med massa filtar och kikade på "Den utvalde". Såg inte klart hela filmen pga massa telefonsamtal och sen tillslut somnade jag i soffan. Men såg klart den nu på morgonen och den var bra faktiskt, japp.

Nej.. nu blir det nog ännu en film faktiskt. Mys.

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: