oncontextmenu="return false"

hon ska resa nånstans

Dagen började med att jag snoozade hur länge som helst, men varför går alltid tiden så himla fort när man snoozar? Tiden springer iväg och när man tror att det har gått minst 5 minuter, så har det gått en halvtimme. Japp, bara att pallra sig upp.
Under lunchen drog jag och Lollo ned på stan en sväng, kikade runt lite i affärer. Köptes en tröja och ett armband, d-d-duunderbra. Sen blev det som vanligt en stund på Landkrabban. Myyys.
Tillbaka till skolan, ha en lektion och sedan iväg och handla med mamsen. Sen tillbaka till skolan för att ha mentorsamtal, gick bra bra bra. Vissa saker klarades ut, fick mer motivation till att fixa klart Matte B. Men också blev det lite mer ångest - vad fan händer efter studenten?
Men nu är jag hemma iaf, sköööönt. Är superhungrig men lär nog få vänta på maten ett tag till, gah.

Kvällen kommer att bestå av: Packning, nervositet, plugga lite, Idol och telefonsamtal.
För imorgon, imorgon, imorgon, så åker vi till Vitryssland och stannar där i 5 dagar. Det är några från min klass och några 2or. Vi har haft vitryssarna hos oss ett par gånger, och elever från oss har varit där.
Men jag måste nog säga att jag är riktigt nervös, haha gosh. Men det kan nog blir riktigt roligt faktiskt, vi ska göra en hel del saker. Så. Vi får hoppas på det bästa!

So long friends!


om hon stänger sin mun
glömmer du att hon sagt nåt
du glömmer att hon har en mun

och hon stänger sin mun
för att skydda alla orden
hon gömmer dom i tungan en stund

hon ska resa nånstans via heathrow, london
dit dina fingrar aldrig når
hon har nåt i sin hand
det liknar svagt ett gummiband
som hon spänner
precis hur hårt som helst
precis hur hårt som helst

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det känns verkligen så.

2007-09-18 @ 19:13:23
Postat av: Sara

Ha det så underbart. Hör av di när du är hemma igen! (Jag vill ha presenter!) PUSS

2007-09-18 @ 20:28:16
Postat av: em

ha det bäst nu lilla hjärtat! :)
hälsa vitryssland från mig och sara, och fika lite ryskt från oss.
för övrigt kan det där vara en av de bästa låtarna någonsin.
PUSS!

2007-09-18 @ 21:36:42
Postat av: Sara

Läs min blogg och KÖP!

2007-09-18 @ 22:32:19
Postat av: Sara

Kul att jag saknar dig..

2007-09-21 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: