oncontextmenu="return false"

set you free

My heart is pumping for life.
Life life life life.



Halvseg dag idag, jag minns inte ens vad jag har haft för lektioner och jag orkar inte tänka efter. Johan och jag hade riktigt roligt åt kontaktannonserna i DN i alla fall, haha herregud! "sjöbuse".. hahah.
Hade möte om Vitrysslandsresan imorse också, vi åker ju snart, gosh.. Ska bli riktigt roligt att få veta hur den resan kommer att sluta. Det må jag säga.

Nu sitter jag här och väntar på mat mat mat. Donken. Jag är så jädrans hungrig, men mamma är säkert inte hemma förrän om en halvtimme-timme, så jag får väääänta.. känns mindre bra. :( Ja, det är jävligt synd om mig.

Ikväll blir det utgång med brudarna, lär nog blir ruggit roligt. Hoppas på det iaf! Jag taggar som vanligt jag, haha. Men det återstår ett problem - vad ska jag ha på mig?

OCH SÅ TAGGAR VI TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: