oncontextmenu="return false"

the one thing that remains the same

I'm so tired again.


Har precis kommit hem från brorsan. (Har jag sagt hur bra bra bra han är? Det borde sägas tusen gånger om) Vi har ätit god middag, svullat onyttigheter och kikat på "Se upp för dårarna" - en film som verkligen är min humor, hahah. Störtskön. Jag kan bara inte sluta skratta när gubben säger: "Se upp för dårarna, dårarna stängs". Något jag väääldigt ofta måste nämna när jag åker tunnelbana, bara för att liksom... :) Sån är jag.

Under dagen idag har jag varit barnvakt åt Oliver&Leo. Kollat på "Vilddjuren" för 740375 gången (?), fikat, grävt, lagat mat, lekstugan, dansat och blablabla. Efter 4 timmar med dem somnade vi allihopa i min säng och vi alla sov en timme. Haha, sött. Sötungar.

image312

Nej, nu ska jag gå och ta bort sminket och borsta tänderna. Sen lägga mig i sängen och prata i telefonen, mysmys.
Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg blogg o söta bebisar :D

2007-09-02 @ 01:47:15
Postat av: em

gullispörnis.
göteborg efter studenten <3

2007-09-02 @ 13:06:08
Postat av: em

det kommer bli så vackert så vackert. göteborg + vi = sensation :)

2007-09-03 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: