oncontextmenu="return false"

En skymt av solen, doft av vår.

Dagen började med att dra till skolan med trötta ögon. Hade engelska i en timme och sedan från 11 till 14.25 var det en fet håltimme, som fylldes med lunch på stan med Lännis och sedan lite biljettförsäljning i centralkorridoren till vår studentskiva. Tror nog att vår skiva kommer bli guld! Absolut. Sedan blev det idrott och sen en halvtimmes onödig religion. En riktigt slapp dag iaf, och det är ju galet skönt att vara ledig på måndag&tisdag. Långhelg, älskvärt.

Ikväll blir det nog chill tror jag, men man vet ju aldrig om något annat skoj dyker upp. Hejhejhej


Tick tack
allt är skivat och sockrat
och upplagt
allt är minus och plus, på en skala
säg tack och förlåt och betala

Tick tack
ditt hjärta behöver en livvakt
allt är tänkt, allt är gjort
allt är redan sagt, allt är drömt
allt är upptäckt och kartlagt

Kommentarer
Postat av: mmalin

Ska vi? ska vi inte? HURHURHURHUUUUR? (a) Thihi

2008-04-11 @ 18:48:55
Postat av: mmalin

Haha., jaaa, jag vill hem gärna ;P
Jag vette tusan, men jag undrar om det inte är ganska många som inte kommer vara utklädda? eller var tror du , min godisråtta?:)

2008-04-11 @ 18:54:30
Postat av: mmalin

Tuungt :( men ska man klä ut sig ska man ju gärna köpa nått som liknar dom .. men.. med vilka pengar? och om det är många som kommer så kanske ingen märker att vi bara är allmänst snygga? :P för jag kan vekligen INTE komma på nån :/

2008-04-11 @ 18:58:41
Postat av: mmalin

det här börjar bli pinsamt ;p
Vem har brunt hår, bruna ögon, är ljushyade och har stora bröst lixom? (förutom vi vill säga)
Bläääää.. om bara Angelina skulle haft bruna ögon :P
höhö

2008-04-11 @ 19:02:46
Postat av: mmalin

gud vad jag önskar att jag vore blond nu :( .. och snyggare -.-

2008-04-11 @ 19:09:40
Postat av: mmalin

ska vi typ ha det som läxa till typ.. söndag?:D

2008-04-11 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: