oncontextmenu="return false"

I aprilsolen.

Lördagskvällen blev till en liten roadtrip med annie, jonte, ante och alex till vallentuna. Slutade väl lite sisådär, men men.. två förbannande tjejer kan ibland vara sött det också. Hmm.
Igår var det tänkt att jag skulle plugga galet mycket, men vädret var för fint för att sitta inne vid datorn. Så mycket plugg kan jag inte säga att det blev, tyvärr.
Idag har dagen bjudit på filmkunskap och samhällskunskap. Ingen marknadsföring, vilket betyde att vi slutade klockan ett när vi egentligen skulle gått till fyra. Ja, men sånt är tammefan riktigt skönt. Så jag och Lollo drog ned på stan.. jag hittade som vanligt massa saker som så fint fick följa med hem. Och sen chillade vi i solen en lååång stund med glass, det är ju så underbart! You gotta love it. Det är nu man verkligen längtar efter de där varma sommardagarna och de sena varma nätterna, oh.

Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg, tjingtjing.

10 dagar.

image492

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: