oncontextmenu="return false"

Kom sommarnätter under stjärnor, kom.

Nu är jag fit for fight igen, eller ja.. nästan. Gick upp tidigt imorse för att dra till skolan iaf och jag blev galet besviken när jag kikade ut genom fönstret. Våren, var tog den vägen? I alla fall så var det faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka i skolan. Dagen rullade på med svenska, sedan religion.. (då jag mest bara roade mig genom att lägga saker i annas hår, för nej, det var ingen rolig film vi kollade på) och sedan lunch.. då annie&jag insåg i matkön att vi inte var sugna på varken blodpudding eller potatisbullar. Så vi drog och smällde i oss pizza istället, gottgott. Sedan tillbaka till skolan för marknadsföring och sedan lite jobb med projekt arbetes rapporten.
Väl hemma har jag småpluggat lite och chillat framför top model med cola&popcorn. Min nyttighet bara fortsätter... verkligen.
Nu blir det prata i telefon en stund och sedan sooooova, för imorgon tänkte jag plugga järnet. Absolut! (Vi kan åtminstone hoppas..)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: