oncontextmenu="return false"

Sjukling.

Hej & hå,
herregud vad dålig jag har blivit på det här med att uppdatera. Gosch. Men nu har jag varit sjuk sen i onsdagskväll och självklart är det magen, vad annars lixom? Och jag är redigt trött på det må jag säga, men det är väl bara att stå ut och försöka göra det bästa utav situtionen. Vilket alltså är att ligga i soffan och se på oändligt många serier och sova, dag in och dag ut. Det är inte roligt tillslut, tro mig.
Men idag är jag lite piggare iaf, men någon skola imorgon är tveksamt det. Suck.

Nej, nu blir det soffan och ännu en film.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annie

Aaa, du är verkligen värdelös på att uppdatera, och din mage är väldigt värdelös också, kan dom inte bara hitta felet med den? dumma mage!

2008-04-06 @ 17:04:43
Postat av: lollo

du borde seriöst höra av dig till något privatsjukhus så du får lite vettig hjälp.

2008-04-06 @ 20:34:26
Postat av: johan

krya på dig perris!
klassen sanknar sin gullegris!

2008-04-07 @ 17:23:19
Postat av: mmalin

men usch då, trodde inte det var så pass, du ska göra som lollo säger?:( låter förjävligt illa rent ut sagt. Krya på dig bejb!

2008-04-08 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: