oncontextmenu="return false"

So wet this fire dry.

Dagen började med historia, då vi istället fick plugga på ett psykologi-prov som vi senare skulle ha. Provet gick väl sådär skulle jag tro, meen man vet ju aldrig. På lunchen blev det ned på stan med Annie&Lollo för lite småshopping, blev underkläder&linne. Lovely. Och sedan en ceasarsallad på Landkrabban, sjukt gott vill jag lova. Upp till skolan igen för eget arbete på svenskan och sedan redovisningar på engelskan.

Imorgon är det valborg, men också mösspåtagning för oss treor. Lite halvmysigt så där. Sedan blir det chill i parken, och kvällen kommer bestå av grillning hemma hos Emelie med härligt folk! Great. Dagen och kvällen lär gå otroligt fort tror jag, och sedan är äntligen den efterlängtade torsdagen här. Älsk.

Nu ska jag sätta mig i solen igen för att plugga lite filmkunskap, tjing!


No.. don't get yourself in situations,
no.. don't get yourself in situations,
darling, that you can't handle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: