oncontextmenu="return false"

To be with you.

Imorse blev jag väckt av min käre bror som kommer in i rummet och sjunger förjävla fult plus att han ber sina barn att dra av mig täcket och kittla mig, enbart för att väcka mig så hemskt som han bara kan. Syskonkärlek på hög nivå, jag vet.
Blev sedan att hoppa in i duschen, för att sen dra mig ned på stan för att träffa Jossan. Blev lunch och sedan lite småshopping - läppbalsam, örhängen, ansiktsmasker och solglasögon. Härligt härligt.
Hur kvällen blir vet jag inte riktigt, har fått ett litet erbjudande.. men får väl se om jag hoppar på det.

Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Lisa.B

Haha, vilket uppvaknande :) hoppas du fick en bra tur på stan!

2008-04-19 @ 16:55:00
Postat av: Soha

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-19 @ 16:57:01
Postat av: hon som vill svälja snaaaart igen

Ska vi kanske planera en utgång on friday? det slog mig precis (a)

2008-04-20 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: