oncontextmenu="return false"

Just run with me through rows of speeding cars.

Gårdagen var riktigt mysig och lugn. En lång promenad med två nära vänner i spöregn, och sedan nedbäddad i soffan med ett 2 timmars telefonsamtal. Sånt är bra ibland, riktigt bra.
Imorse blev jag väckt av min kära mobil, som jag alltid blir nuförtiden... och sedan efter ett tag drog jag&lollo till flygis för att handla lite inför kräftskivan ikväll hos Emelie. Sen efter hamnade vi nere på stan för att käka lunch, gööött. Och strax ska jag hoppa in i duschen för att sedan fixa mig inför kvällen, blir nog en toppenkväll..som alltid med dessa människor. TJING.

..'cause none of us were angels and you know I love you.

Kommentarer
Postat av: svääljiis

Jag har planer för fredagen, med dig (a)<3

2008-08-26 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: