oncontextmenu="return false"

Klassträff - Sp05B.

Gårdagen.. var ska man börja? Herregud, det hände så galet mycket. Det var ton med skratt, vi grillade, drack och vi badade&bastade till och från under hela kvällen. Tillslut blev det massa nakenbad, och att tjejerna sen sprang runt topless och grabbarna var helnakna. Riktig vänskap det. Hah. Men kvällen var verkligen guld och det kan nog vara så att dessa människor är bland de bästa jag vet. En oförglömlig kväll! Tack, låt oss göra om det här igen, snart!




(snodde även några bilder från lännis-darling)


Sen har vi ju de lite mer "innehållsrika" bilderna.. men kära vänner, jag tror nog att det är för mycket för att visa på bloggen ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var bättre än bäst.

måste dock säga att på bilden med mig och lollo ser jag ut som en crackhora som varit på rejv.

2008-08-17 @ 19:36:44
Postat av: Pernilla

hahahah. jag som trodde att emelie var gårdagens crackhora?

2008-08-17 @ 19:48:36
Postat av: lollo

två crackhoror på en kväll är inget att förakta kamrater!

Det kan bara hända i SP05Bs närhet!

2008-08-17 @ 19:54:52
Postat av: Lovisa

helt underbar kväll! de är bara vårt gäng som kan göra någonting sånt där!

2008-08-18 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: