oncontextmenu="return false"

Lie down, deep breaths, count to ten, nod your head.

Gårdagen bestod av chill med brorsan på stan, vi köpte saker till något som ännu är en hemlis. Jag älskar hemlisar...(eller ja, bara när jag vet själva hemlisen, annars suger det ju) Sen hann vi även med att trycka i oss en varsin pizza, gott må jag säga. Sen drog jag hemåt och bara en kort stund senare var jag påväg ned mot stan igen, men med Emelie. Tänkte kika efter födelsedagspresent till mamsen, och jag har nog en idé som blir dunderbra.
Kvällen/natten blev till att ligga ute i min trädgård i solstol och titta på en stjärnklar himmel med ett trevligt sällskap. Jag såg flertal stjärnfall och jag önskade mig samma sak varje gång.

Idag har jag varit barnvakt, chillat, tagit spruta och strax ska jag laga lite mat till mig, oliver och leo. Niiice.

Bara 1½ vecka kvar tills jag ligger på stranden i cypern och steker järnet. Ja fyfan vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åhh en hemlis, får jag veta? :)

2008-08-27 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: