oncontextmenu="return false"

Promise me you'll leave the light on.

I fredags blev det en lugn kväll, för en gångs skull. Bio tillsammans med Annie, Jonte och Dennis.. den nya Batman filmen. Den var riktigt bra faktiskt, men jag tror nog att det bara var jag&annie i biosalongen som förstod att den faktiskt var riktigt rolig också. Vi skrattade på som tusan iaf! ;>
Gårdagen spenderades först med Emelie på stan, mysigt. Och kvällen med Annie på PåG där även Jonte&co joinade lite senare. Blev en tidig hemgång för min del, efter tolv någon gång, magonten gjorde sig påmind och det var inte riktigt så där jätteroligt. Blir så galet trött på det. Så jag hamnade i soffan framför en bra film istället, skönt. Sen runt halv fem blev jag väckt av ett sött samtal. Snutt.
Idag är det enbart chill som är planerat.. behövligt.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sara

Söta. :)

2008-08-10 @ 22:03:38
Postat av: Sara

Söta. :)

2008-08-10 @ 22:04:08
Postat av: emma

sv: Ja det är helt sjukt, man kan inte sluta hoppas heller. Sen vaknar man på morgonen och den har fortfarande inte pipit till. tragiskt är vad det är!

2008-08-11 @ 10:22:33
Postat av: emma

sv: japp! hatar att bli sådär sjukt besviken, ska försöka ta mig ur den onda cirkeln nu!

2008-08-11 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: