oncontextmenu="return false"

She's gone tomorrow, boy.

I fredags var det då utgång som gällde, och fy satan vad roligt jag hade. Riktigt mycket folk var det också. Vi skakade rumpa tills småtimmarna kom krypande och sen bar det hem med trötta fötter.


Gårdagen var mycket mindre rolig kan jag meddela... jag mådde definitivt som jag förtjänade, blev nog lite för mycket alkohol kvällen innan. Så hela dagen bestod av att ligga nedbäddad i soffan och glo på film. Men det var rätt mysigt det också. Och idag har jag fikat med min mormor, hon är allt för bra söt hon. Har sen även suttit med telefonen tryckt mot örat i många timmar. Älskart. Och sen har jag även tänkt på vad jag behöver handla innan Cypern. 5 ynka dagar kvar.. sen värmen. Iiih!

( jag saknar min josephine )

Kommentarer
Postat av: Josephine

jag saknar dig med hjärtat, massor <3

men imorgon, äntligen, får jag träffa dig min älskade ängel & det kommer bli great, som alltid. kärlek!

2008-09-02 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: