oncontextmenu="return false"

Hello to high and dry.

Helgen har varit riktigt bra! I fredags blev det party.. trädgårn, och sen blev det även mobergs där champagnen flödade hela kvällen. Och kvällens roligaste var i alla fall Emelies imitation av Terminator.. jag grät nästan av skratt, sjukt roligt.
Sen i lördags blev det en mysig dag&kväll tillsammans med min bror, karolina och emma. Under dagen var jag nere på stan en sväng med Karolina.. och kvällen bestod av att äta goda kräftor, spela familjespel, kika på film och att övertrött ligga i soffan och skratta åt exakt allting medan brorsan bara skakar på huvudet åt mig. Sånt är bra det med.
Gårdagen blev fylld med ännu mer chill och även magont, fy.

Morgonen idag började tidigt, upp vid åtta, sedan runt nio hämtade Emelie upp mig.. och vi for iväg för att sedan åka Ålandsbåten för att införskaffa lite "viktiga" saker.. alkohol, cigg och godis. Grejer det. Väl tillbaka i grisslehamn runt halv tre så bestämde vi oss för att dra iväg till Täby Centrum, hah. Där hittade jag en supermysig kofta till hösten, lite underkläder och även ett par pumps. Dunderbra! Nu är jag äntligen hemma och jag är så galet trött.. så det blir mys i soffan resten av kvällen. Och det känns galet bra efter en lång dag.

Någon drar en stol över golvet..
Emelie-Nee, åskar det!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, ja du de där me stolen kanske vi ska ta å glömma ;P ?

Sjukt mys hade vi iaf hjärtat!

JAJA, okej, jag bjuder på den med, som precis med allt annat ;P Pusss

2008-08-09 @ 01:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: