oncontextmenu="return false"

Hey, let's kick it..

Satan i gatan vad roligt jag hade i fredags, helt galet. Vi dansade som aldrig förr och jag skrattade så mycket att jag fick både ont i magen och käken. Och det bästa var definitivt att jag nästan dog av skratt åt Emelie på toaletten, crazy brud det där ;D Timmarna gick riktigt fort och tillslut var den redan 3, fick skjuts hem.. fan så skönt det var.


Och igår mådde jag definitivt som jag förtjänade, bakis som ett as, kanske skulle ha skippat några av alla dom där shottarna.. Det är inte lätt när det är svårt, minsann.
Idag har jag varit hos brorsan med mamsen. Där blev det massa fika, valde ut en gran och spelade massa spel med Emma. Mysigt och perfekt på en söndag. Ikväll blir det chill, lite städning och måste även slå in några julklappar, duuunder.

Btw, blir en thailandresa nästa år. Fett värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: