oncontextmenu="return false"

I'll sing it one last time for you.

Gårdagen spenderades på stan med Annie&Lollo, vi fikade bort ett par timmar och sen gick en sväng på stan. Hur mysigt som helst.
Och idag har jag varit på sjukhuset, skulle ta massa prover inför min tid på kirurgimottagningen på torsdag. (Och därmed fick jag inte äta något på hela kvällen igår och imorse, vilket var galet jobbigt. Jag var ashungrig. Haha. ) Och självklart skulle dom idag klanta till sig idag.. Läkaren sa igår till mig i telefonen att jag skulle hämta ett antal papper i receptionen, men några såna papper fanns tydligen inte när jag idag frågade efter dom. Jag tog i alla fall de prover som jag skulle. Sen ett par timmar senare ringer läkaren igen och säger att dom gjort fel - för det fanns visst papper som jag måste ha och att dom sen tog fel prover på mig. Kul. Så jag måste fasta även hela den här kvällen och imorgonbitti för att ta nya prover imorgon. Suck. Jag som skulle ha jobbat imorgon.

Ne, nu blir det soffan&tvn en stund. Skönt.


And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here

Kommentarer
Postat av: Annie

Gud va gott de är med mat :P hahahha

2008-12-09 @ 21:58:04
Postat av: Joehäään

haha! snart kan du vara med i american top model när du ligger 10 minus ditt BMI-värde ":D"

2008-12-09 @ 22:07:15
Postat av: Josephine

darlo. hoppas dom snart får reda på vad det är för fel på din söta mage ;> du kan ju inte ha såhär längre kan man tycka!! <3

2008-12-10 @ 10:03:39
Postat av: Annie

vad ska du äta då? för då måste man ju hugga in på något riktigt gott...

2008-12-10 @ 15:19:59
Postat av: Annie

det är godkänt, själv ska man hugga in på världens godaste kyckligrecept ikväll :) mums!

2008-12-10 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: