oncontextmenu="return false"

"Jag blev så rädd att hjärtat gjorde ont"

Nu ligger jag och slöar i soffan efter en dag inne i sthlm. Blev lite shopping med Emelie.. kom hem med ett par jeans, underkläder, smycken och smink. Dunderbra! Och att Emelie somnade på bussen hem och vaknar upp med ett jäkla ryck, greppar tag i sin påse och skriker "hjälp" är ju inget vi behöver nämna... Förbaskat roligt faktiskt, skrattar fortfarande när jag tänker på det.

Imorgon är det nyårsafton, och det kommer nog att bli en riktigt bra kväll/natt. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo visst gör det. Men jag ska verkligen kämpa för att sluta och slippa de där tabletterna.



Åh, låter ju jätte trevligt. Det blir dricka, lite sing star och god middag för mig, med lite vänner. Sen får vi se vart vi tar vägen där vid 00:00.. :)

2008-12-31 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: