oncontextmenu="return false"

We're running through the fire.

De senaste dagarna har varit fyllda med en hel del.. bland annat brorsbarnens luciatåg
(oliver 5 år bangade luciatåget och satt hemma och surade/grät för att luciatåg är läskigt,
snutt, men leo&emma var supersöta
)

Har även städat i brorsans gamla hus.. vilket var så jävla jobbigt, tog flera timmar och sen
hade jag förbannat ont i kroppen, haha. lite komiskt att ena brorsan flyttar in från landet (riala) nu, medan andra brorsan snart flyttar ut på landet.. vafan, stanna på ett ställe som är riktigt nära istället, så att jag bara kan kila över och be om mat. ;> så nu kommer istället daniel få
stå ut med mig i framtiden.. syskonkärlek.

Idag har jag träffat Annie, chillade runt på stan och sen, som vanligt, fastnade vi ett par timmar på landkrabban.. och jag tror nog att de flesta redan kan lista ut vad vi åt.. ja, skagenbaguette.. vad annars? Jag älskar att vi alltid har så galet mycket att prata om, även fast vi pratar varje dag och ses ofta.

Denna helg kommer bli great, mycket som är planerat. Utgång i norrtälje, bio i sthlm, försöka att hitta den sista julklappen, en fet familjemiddag.. och det bästa denna helg är definitivt att jag ska få umgås med Jossan imorgon. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha, ja vi kan fan prata om hur mycket som heslt, alltid något nytt!

2008-12-19 @ 13:06:03
Postat av: Josephine

Darl, vi måste ta en längre fika. en längre dejt, snart. okej? tacogratäng, skratt, alkohol & massa mysprat <3

2008-12-20 @ 13:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: