oncontextmenu="return false"

Snaaaart julafton.

Idag traskade jag ned på stan med Annie, och bruden gnäller ju alltid på att jag är så seg när vi ska mötas. Men veeeem har nu varit stått och väntat 2 ggr i rad? Jo, jag! Hahah, nöjdarn. Så njut så länge det varar, annie ;) "det kan ta slut imorgon eller hålla på för alltid, ibland är det så"..

Jag köpte den sista julklappen, känns jätteskönt att det äntligen är klart och sedan fikade vi såklart. Underbaart.
Väl hemma har jag försökt att städa och fixa, går väl lite långsamt kanske.. men så där jätteroligt är det ju faktiskt inte.

Mamma har även huggit en dundersöt och jätteliten gran ute hos brorsan till mig idag, som nu står så fint i mitt rum.
Sött må jag säga.

Kommentarer
Postat av: Annie

du, jag nuter, de kan du ge dig på!!!

2008-12-23 @ 19:10:58
Postat av: Josephine

de ord du skrev i smset till mig

det står med i mitt inlägg,

för det var så exakt.



jag behöver dig

2008-12-25 @ 15:40:11
Postat av: Alina

Nice blogg!! :)

2008-12-25 @ 15:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: