oncontextmenu="return false"

De senaste dagarna..

Julafton var toppen! Vaknade upp tidigt på morgonen, låg och drog mig en stund i sängen.. medan brorsan satt i min soffan sjungandes på hallelujah med ena sitt barn halvt sovandes i famnen. Det var sött, galet sött faktiskt.
Fick i alla fall riktigt bra julklappar - bärbar dator, en underbar väska, trippeltång, böcker, presentkort, dvdbox, tallrikar etc. Love it!



nee.. jag orkar inte lägga upp fler bilder, haha lat.

Juldagen blev faktiskt lugn, det var planerat en utgång men tröttheten stod i vägen. Så det blev lite chill med Annie&Jonte på kvällen istället.
Igår tillbringande jag&emelie kvällen på trädgårn, var riktigt mycket folk och galet mysigt. Blev lite käk på nisses efter ett, och sen hemåt för ett långt telefonsamtal med K.
Idag har jag träffat Josephine, kikade lite på rean som var dundertråkig.. men det köptes lite nytt smink iaf och sen en fika på det. Härligt! Ikväll vankas det utgång, riktigt galet bra må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: